Groepsfoto - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Annemieke en Maartje Bosch - WaarBenJij.nu Groepsfoto - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Annemieke en Maartje Bosch - WaarBenJij.nu

Groepsfoto

Blijf op de hoogte en volg Annemieke en Maartje

08 Mei 2018 | Kameroen, Douala

Daar zijn we weer!

Gisteravond is Annemieke toch alleen naar de film gegaan omdat Maartje na het eten al erg moe was geworden.
De film was bijzonder. Het is duidelijk dat de Maleisische cultuur erg anders is dan de onze, hahaha. De presentatrice was ontzettend druk en erg aanwezig. Wel heel leuk om te zien, ook wat hun verblijf hier aan boord persoonlijk met ze gedaan had.

Vannacht hebben we beide niet echt lekker geslapen! Maartje was wederom aan het spoken waardoor Annemieke meerdere keren ook wakker was, oeps.

Vanochtend om 5.15 was Annemieke weer wakker en is om 5:30 uur maar weer gaan hardlopen. Het is wat. Maartje sliep nog even verder. Daarna hebben we even samen ontbeten en is Maartje weer terug gegaan naar bed. Toch wel verstandig dat ze vandaag nog niet mocht werken want ze was toch nog wel heel moe en slap.

Eerst was er nog een Dental team overleg en daarna ging Annemieke weer op pad naar de Dental Clinic. Het werk ging vandaag weer goed. Ik raak steeds meer op mijn gemak in de Clinic en iedereen is erg aardig. Maartje wordt wel vreeeeselijk gemist. Alle day crew vragen hoe het gaat en dat ze er morgen verplicht weer moet zijn omdat ze haar anders komen ophalen, hahaha.

Vanmiddag was er nog een patient die zei dat ze tijdens de behandeling een visioen over Annemieke kreeg. Ze zei dat Annemieke eigenlijk 82 jaar oud zou worden, maar omdat ze deze mevrouw nu had behandeld dat ze nu 92 gaat worden... Ik hoorde dit pas toen ze op het bankje voor de instructies na de behandeling zat, en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, hahaha. Toch wel handig om dan een goed pensioen op te bouwen, hahaha.

Rond 15:45 waren we weer terug op het schip waar Maartje met een gezonde kleur op haar wangen Miek opwachtte. Gelukkig voelt Maart zich weer een stuk beter en kunnen we hopelijk morgen weer gezellig samen werken.

Na het eten hebben we om 18.00 een dutchie groepsfoto gemaakt met de professionele fotograaf aan boord. We hadden geluk hij wou ook nog een foto van ons samen maken!

Vandaag plaatsen we een aantal foto’s die vorige week ook door hem zijn gemaakt. Vanavond gaan we heerlijk chillen en hopelijk lekker slapen.

Bedankt voor jullie lieve beterschap Appjes en berichtjes, dit heeft mij erg goed gedaan!

Liefs Miek en Maart

• 08 Mei 2018 - 18:47

Ingrid:

Fijn dat maartje weer kleur heeft! Leuke foto's van jullie samen aan het werk.
    In Weesp is het best stil zonder Maartje! Haar lieve vriendelijke stem hoor ik ook
    Als ik boven zit!

Groetjes ingrid

• 08 Mei 2018 - 19:00

Winfried&Elsa:

Haha, nou Miek, misschien moet je die mevrouw nog maar even door behandelen, dan haal je zo .....jaar! Fijn dat het weer beter gaat met Maart. Hopenlijk kan ze morgen weer aan de slag! Slaap lekker vannacht en dikke kus, Win&Els

O ja, en wat een mooie foto's! Prachtig!

• 08 Mei 2018 - 19:00

Bert En Ria:

Lieve Miek en Maart
    Wat leuk om op de foto's jullie als duo aan het werk te zien!
    Maart gelukkig dat je je weer wat beter voelt!
    Rustig aan doen hè!
    Lieve groet,
    Bert en Ria

• 08 Mei 2018 - 20:22

Bernadette:

Fijn om te lezen dat het weer beter gaat met Maartje. Het lijkt mij niet prettig als je ziek word en niet thuis in je eigen omgeving bent, en ook geen goede nachtrust hebt.
    Leuk om jullie berichtjes te lezen, het is een hele belevenis en zeker heel leuk om met je zusje samen te doen! Morgen weer als team samen aan het werk toch ook veel leuker.
    Groetjes Bernadette

• 08 Mei 2018 - 21:14

Wil:

Hallo Miek en Maartje,
    Alweer een dag voorbij, volgende week zal ik jullie verhalen wel missen.
    Wat fijn dat jullie morgen weer als team kunnen werken, uniek zo’n Boschieteam.
    Mooie foto’s ook!
    Jammer dat Maartje die mevrouw heeft gemist, want jullie moeten wel gezellig samen oud worden. Hopelijk breekt er nog een stukje kies af morgen, dan kan Maartje in de herkansing.
    Succes morgen, ik hoop dat alles meezit!
    Liefs, Wil

• 09 Mei 2018 - 20:18